Méregtelenítés klorofillal

Szervezet méregtelenítése klorofill tartalmú ételekkel, Spirulinával és Chlorellával.

Mialatt a test a gyógyulási reakciók kíséretében kilöki a toxinokat, fogyasszunk tisztuló ételeket: zöldséget, gyümölcsöt, gabonacsírát, gabonaféléket és hüvelyeseket, mert megkönnyítik a folyamatot. Ha hideget vagy meleget érzünk, esetleg gyengék vagyunk, igyunk többet, főzzük meg a tisztító ételeket, és együnk belőlük kevesebbet.

Abban az esetben, ha a növényt tartalmazó, vegetáriánus étkezési modellt választjuk, fogyasszunk kisebb adagokban nagyobb tápértékű fehérje tartalmú ételeket, mert enyhítik azt a megrázkódtatást, amely az állati eredetű ételek hiányával éri a testet.

Emellett a klorofillban gazdag ételek rendkívül jótékonyan segítik az állati ételekben lévő mérgek - hormonok, tartósítószerek, nehézfémek - kiválasztását, és támogatják a sejtek megújulását. A spirulina és chlorella mikroalgák egyszerre hordozzák magukban a klorofill és a fehérje regeneráló tulajdonságait.

Méregtelenítő hatású ételek

A hagyományos kínai gyógyászat a következő ételekről azt tartja, hogy semlegesítik a méreganyagokat. Ezek közé tartozik: a tofu, köles, mungóbab, adzuki bab, fekete szójabab, retek, tarlórépa, a füge és természetesen a mikroalgák. Bármelyiket beilleszthetjük az étrendbe.

A só és az ecet szintén méregtelenít. Mind Nyugaton, mind Keleten gyakran használják erre a célra, de nagyon erős szubsztanciák, óvatosan kell bánni velük, és elsősorban emésztési problémák esetében szabad használni őket.

Az almaecetből egy alkalommal egy teáskanálnyit teszünk 1/3 pohár vízbe - ételmérgezésnél hígítatlanul fogyasztjuk. Nem ajánljuk azonban, hogy emésztési zavarok esetén bárki rendszeresen sóhoz vagy ecethez nyúljon, inkább változtasson rossz étkezési gyakorlatán.

Az étrendi átmenet legerősebb reakcióira az első hat hónapban lehet számítani, noha a főbb tünetek évekkel később is jelentkeznek. Az idősebbek és a gyengébbek óvatosan változtassanak étkezési szokásaikon, cseréljék minőségi élelmiszerekre az értéktelen ételeket, és fogyasszanak kevesebb gyengítő ételt. A spirulina és chlorella algák mennyiségét is érdemes fokozottan, 1-2 hét alatt megemelni egy alacsonyról egy magasabb napi szintre (például napi 1 tablettáról napi 5 tablettára).

Betegség Táblázat
Kattintson ide, ha betegségek szerint csoportosítva szeretné átnézni a termékeket.
Termék Rendelés
Kattintson ide, ha döntött már a minőségi Táplálék kiegészítők mellett, és rendelne.

Ételcsoportok és arányok

Az alábbi, súly szerinti arányok egy gabona és zöldség alapú diéta esetében rostokban, ásványi anyagokban, vitaminokban gazdag, fehérjében és telítetlen zsírokban mértéktartó, telített zsírokban szegény táplálkozást jelentenek. Azoknál a népcsoportoknál, ahol elsősorban ilyen étrenden élnek, viszonylag kevesebb a rák- és a szívbetegség, és magasabb az átlagos életkor.

- 35-60% gabona: teljes gabonaszemek, pelyhek, gabonacsírák, lisztkészítmények
- 20-25% zöldség: zöldek, keményítőtartalmúak, alacsony keményítőtartalmúak: tengeri moszatok és mikroalgák
- 5-15% hüvelyes: bab, borsó, lencse, hüvelyes csírák, tofu, miszó stb.
- 5-15% gyümölcs, kevés dióféle, olajos mag
- 0-10% állati termék: tejtermék, tojás, hal, baromfi, emlősök húsa

A megadott mozgástér elég tág ahhoz, hogy mindenki megtalálja a neki valót a szélsőséges állapotban szenvedők kivételével. Azok az egészséges emberek, akiknek az étrendjében már eddig is kevés volt a hús és a tejtermék, tovább csökkenthetik, sőt, teljesen el is hagyhatják az állati termékek fogyasztását.
Általános szabály, hogy a többlet jegyeit viselő robusztus személyek étrendje csak mértékkel tartalmazzon állati terméket, azonban a törékeny, hiányos személyeknek szükségük lehet rá.

A diófélék és a magvak koncentrált zsír- és fehérjetartalmuk miatt nehezen emészthetők, ezért csak nagyon keveset szabad enni belőlük. A fáradtságot és a gyenge emésztést általában a túlzott gyümölcs- és gyümölcsléfogyasztás okozza, különösen trópusi gyümölcsök esetében.

Aki az említett arányoknak megfelelően táplálkozik, csak az első lépést tette meg a jóllét felé. Legalább ennyire fontos, hogy egészségesen párosított, egyszerű fogásokat együnk, ne habzsoljunk, olyan kiváló minőségű élelmiszereket vásároljunk és készítsünk, amelyek megfelelnek egyéni alkatunknak és állapotunknak, eleget mozogjunk, és még folytathatnám a sort azzal a számtalan szemléletbeli tényezővel, amely az emésztésünket és általában az egészségünket befolyásolja

A húsok és állati termékek arányának csökkentése

Aki finomított gabonafélékhez szokott, fokozatosan adjon teljes gabonát a fehér rizshez vagy megszokott finomított pelyheihez. A teljes gabona magasabb tápanyagtartalma csökkenti a hús utáni vágyat. Azokat a termékeket is mellőzük, amelyek víz- és tápanyagveszteséget okoznak, például a fehér cukrot, a fehér kenyeret, a tésztát, a süteményt és a szeszes italt.
Méregtelenítő spirulina és chlorellaBarátkozzunk meg a mikroalgákkal is, hiszen az ásványi anyagok teljes spektruma megtalálható bennük.

Növeljük a zöldségek, és csökkentsük a hús arányát. A levesek, a raguk jótékonyan oldják a hús tömény jellegét.

Először a vörös húsokból vagy általában az emlősök húsából, majd a baromfiból és a halból együnk kevesebbet.

Csökkentsük a tejterméket és a tojást is, különösen, ha silány minőségű. Sokan tapasztalják, hogy nem bírják a gabonaalapú étrend és a tejtermékek kombinációját, mivel székrekedést és teltségérzetet okoz. A bőségesen fogyasztott tejtermék és a tojás, a gabona mérsékelt mennyiségű nyálkát képez, így együtt mértéktelen nyálkafelhalmozódás-hoz vezetnek.

Hogy simábblegyen az átmenet, és ritkább az evési roham, jobb kevesebb állati terméket enni rendszeresen, mint alkalmanként sokat.

Amikor az ember mentálisan és fizikálisan kiegyensúlyozott, már kis mennyiségű állati termék is elég, vagy teljesen elhagyható. Ne siessünk - élvezzük az élet változásának minden szakaszát. Általában könnyebb a változás, ha fokozatos az átmenet.

Annak ellenére, hogy a jótékony változások már heteken belül megjelenhetek, az igazi átalakuláshoz évek kellenek. A megújulási folyamat harmonikus életmódot jelent.
A spirulina és chlorella algák a gyógyulás valamennyi szakaszában, így az étrendi átmenet idején is sokat segíthetnek.
Betegség Táblázat
Kattintson ide, ha betegségek szerint csoportosítva szeretné átnézni a termékeket.
Termék Rendelés
Kattintson ide, ha döntött már a minőségi Táplálék kiegészítők mellett, és rendelne.

Vissza a Tetejére Megnézem az Árakat

2009 - 2017 © Minden jog fenntartva » Az oldalon lévő szövegek, képek és más tartalmak másolása jogi következményekkel jár.